Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Η "Βασίλισσα του Ζεϊμπέκικου" στον... Γέρακα!!!!


 Της ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ

Εναρξη της χορευτικής σεζόν με νέο όνομα της σχολής χορού Everybody Dance που τόσο αγαπήθηκε στη περιοχή του Γέρακα. Ο τίτλος της είναι "Ακαδημία Ζεϊμπέκικου Μαρία Κωσταρά - Everybody Dance". 

Η Μαρία Κωσταρά θεωρείται από τον κόσμο ως "η βασίλισσα του ζεϊμπέκικου" ο οποίος την ακολουθεί πιστά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα σεμινάρια ζεϊμπέκικου που δίνει σε Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο.

Η ίδια σε μία βιωματική αναφορά της είπε τα εξής:

"Η καταγωγή μου είναι από την Καρδίτσα και τη Μυτιλήνη. Ανήκω στην 7η γενιά με ρίζες από το Αϊβαλί.

Μεγάλωσα με ακούσματα ρεμπέτικης και λαϊκής μουσικής. Στα οικογενειακά γλέντια μας και στα πανηγύρια στη Μυτιλήνη έβλεπα να χορεύουν οι άντρες ζεϊμπέκικο και να βγάζουν τον πόνο τους μέσα από αυτό. Πάντα με συγκινούσε ο ρυθμός του ζεϊμπέκικου και κάθε φορά που έπαιζε ένα τραγούδι ένοιωθα τον ρυθμό αυτό να χτυπάει το ίδιο με τον ρυθμό της καρδιάς μου.

 Οταν ξεκίνησα να χορεύω ζεϊμπέκικο έμαθα να εκδηλώνω κι εγώ τα συναισθήματά μου. Οταν χορεύω βρίσκομαι σε μια άλλη διάσταση μακριά από το περιβάλλον. Το νοιώθω σαν μια τελετουργία που έχει να κάνει με την ψυχή μου και τον Θεό. Ακόμα και το στύσιμο του σώματός μου δεν είναι τυχαίο. Το άνοιγμα των χεριών μου είναι σαν να καλώ τον Θεό είτε να μου δώσει δύναμη είτε ακόμα καμιά φορά και να μου πάρει την ψυχή. Το λύγισμα των ποδιών μου συμβολίζει το ψυχολογικό βάρος λόγω της συναισθηματικής μου φόρτισης.

 Σέβομαι κάθε έναν που χορεύει ζεϊμπέκικο γιατί την ώρα αυτή μπορεί να χορεύει το σώμα του χορευτή αλλά στην ουσία βγαίνει προς τα έξω ένα κομμάτι της ψυχής του.

 Η καλύτερη ψυχοθεραπεία για να αγαλιάσει η ψυχή είναι ο ζεϊμπέκικος ως τελετουργία και όχι ως είδος χορού.

 Κάποιοι τον θεωρούν χορό “μαγκιάς”. Η “μαγκιά” για μένα είναι να μπορείς να εκδηλώνεις όλα τα συναισθήματά σου. Γιατί ο άνθρωπος χωρίς συναισθήματα δεν είναι άνθρωπος. Εάν λοιπόν κάποιος σηκώνεται να χορέψει ζεϊμπέκικο μόνο και μόνο για να δείξει ότι χορεύει καλά και ότι γνωρίζει φιγούρες αλλά όχι για να εκφράσει τα συναισθήματά του μέσα από τον ζεϊμπέκικο το θεωρώ προσβολή για τον χορό αυτό."

 Η "Ακαδημία Ζεϊμπέκικου Μαρία Κωσταρά - Everybody Dance" βρίσκεται στη Λεωφόρο Μαραθώνος 96 στον Γέρακα και όποιος ενδιαφέρεται να μάθει ζεϊμπέκικο του συστήνω ανεπιφύλακτα να την επισκεφθεί. Πέρα από τον ζεϊμπέκικο χορό θα γνωρίσει έναν αξιόλογο άνθρωπο με ΗΘΟΣ!!! (Τηλ. επικοινωνίας 211-4027976, e-mail: everybodydancepallinis@yahoo.gr)


Απολαύστε τον χορό της.... χορός ψυχής!!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου